Volvo 12m

12.8 metru Volvo Autobusas/Kemperis su neiprastu, atskiru dviejų aukštu miegamuoju,kuriame laisvai gali miegoti 4 asmenys, į apatinį miegamaji galima nusileisti ažuoliniais laiptais iš apačios apšviestais LED šviesos šviesomis.

Volvo 14,5m

Prabangus 14,5 metro Autobusas/Kemperis su dideliu miegamuoju,lubose integruotais oro kondicionieriais,dideliu dušo kambariu,svetaine,išskirtiniu sėdyniu stiliumi ir lakuotos plokštės baldais,kuriuose integruota „Miele“ buitinė technika.

SETRA 10,5 m

SETRA 10,5 m prabangus 2018 metų Autobusas/Kemperis su išskirtiniu interjeru,pakeliamu televizoriumi,virtuvėje integruotais baru ir didele indaplove ir papildoma vaiko lova miegamajame.

Setra 12m

12 metru 10 vietų Setra Autobusas/Kemperis įrengtas mūsų partneriams Vokietijoje, pilnai pritaikytas pagal kliento poreikius,su „Thule Omnistor“ 6 metru markize,oro kondicionieriumi ir daug papildomos įrangos.

Setra 10 m

SETRA 10 m. Puikus 10 metrų kemperis su šviesios spalvos interjeru, visiškai šviesos nepraleidžiančiomis žaliuzėmis ant langu, pakeliamu televizoriumi ir šviečiančiu baru gėrimams.

2000 MAN Carrus, trumpesnis nei 9 metrai!

Autobuse visiškai atnaujintas variklis! Nauji cilindrai, stūmokliai, guoliai, sandarikliai ir kt. Taip pat atliktas pilnas pavarų dėžės ir transmisijos alyvos aptarnavimas. Naujas radiatorius ir apskritai itin kruopščiai sutvarkyta transmisija! Be to, autobusas visiškai perdažytas ir įrengtas nauju interjeru: 4 nuolatinės miegamos vietos, „poilsio“/sofos zona su išskleidžiamomis sofomis, kurios virsta dvigule lova ir stalu, vonios kambarys su pilno dydžio dušu, keraminiu tualetu ir kriaukle, virtuvė su visa įranga, veikiančia dujomis ir 230V elektros srove, šilumos siurblys/kondicionierius, kemperio tipo langai ir visa kita reikalinga įranga! Autobuse taip pat įrengta didžiausia rinkoje „Omnistor“ markizė – 6 x 3 metrų, su sienų komplektu, kuris suteikia papildomą lauko erdvę, apie 18 m²! Be to, yra išorinis dujų išvadas griliui ir vandens čiaupas rankoms plauti ar gaminimui palapinėje. Autobuso ilgis mažesnis nei 9 metrai, tačiau plotis siekia visus 250 cm. Tai daro jį itin manevringą net ankštoje stovėjimo aikštelėje, išlaikant daug vidaus erdvės. Leidžiamas bendras svoris mažesnis nei 12 tonų, todėl šiam autobusui taikomi labai maži eksploataciniai kaštai.

2002 Setra 415 HDH. Šių metų dėmesio traukos autobusas, baigtas klientui!

Sveikiname savo klientą iš Oplando su nauju, puikiu kemperiu! Skoningas spalvų pasirinkimas ir puikus pagrindas statybai – rezultatas kalba pats už save.

Petterio Solbergo naujas komandos autobusas pristatytas! 2006 Setra S415 HDH.

Turėjome garbės sukurti naują Petterio komandos autobusą jų pasaulio čempionato kampanijai. Rezultatą galite pamatyti nuotraukose!

2003 Scania Irizar EB 13,7 m – pristatyta klientui!

Kai buvęs mūsų klientas susisiekia ir nori atsinaujinti į naujesnės važiuoklės autobusą – tai, žinoma, mums didelė garbė. Patenkinti klientai, kurie sugrįžta, visada yra ypač vertinami – o tokiais atvejais, manome, galima rasti vietos ir mažai nuolaidai?? Atnaujinimo rezultatas kalba pats už save – puikus, erdvus autobusas!

2 kombinuoti autobusai statybų pramonei! Pristatyti klientui!

Didžiuojamės, kad esame pasirinkti vieno didžiausių Norvegijos rangovų, kai jie įrenginėja savo darbo transportą. „Veidekke“ šiuo metu vykdo išsamų savo statybose naudojamų autobusų parko modernizavimą. Čia visas dėmesys skiriamas funkcionalumui – tiek vidaus įrangai, tiek sėdynių apmušalams, kad būtų galima patogiai naudotis net ir vilkint civiliniais drabužiais. Be to, autobusai pritaikyti su drabužinėmis, paprastais tualeto sprendimais ir pan. Labai įdomūs projektai, kuriais malonu dirbti! Žiūrėkite nuotraukas:

Sveikiname „Team Peugeot-Hansen Motorsport“ su jų naujuoju „Setra 416 HDH“!

Dar vienas flagmanas pastatytas – šį kartą „Team Peugeot-Hansen Motorsport“ komandai, dalyvaujančiai FIA pasaulio ralio kroso čempionate! Šis autobusas sukurtas pagal sprendimą, kurio iki šiol nebuvome įgyvendinę nė viename ankstesniame projekte. Kai kurie elementai perimti iš mūsų standartinių sprendimų, tačiau keli nedideli pakeitimai pavertė jį visiškai kitokiu autobusu!

2004 MAN Lion's Coach – tikrai šaunus autobusas su VISKUO, ko reikia!

Beprotiškas autobusas! Tai visiškai įrengtas kemperis su visomis funkcijomis ir sprendimais, kurių reikia tokio tipo transportui! Priekinėje dalyje – ypač daug vietos: 8 sėdimos vietos grupėmis ir didelė, patogi sofa su stalu, prie kurio telpa daugelis! Milžiniški bagažo skyriai su daugybe vietos!

Individualiai pagamintas autobusas „Team Uno-X“ komandai

Įsivaizduokite, kad nuvažiavote 190 kilometrų dviračiu. Kiek tik įmanoma greičiau. Liko dar vienas kilometras. Dabar viskas lemtinga. Esate geroje pozicijoje, bet aplink – aštrūs alkūnės. Visi nori būti pirmi. Visi treniravosi, kad jus aplenktų. Lyja. Pučia vėjas. Jūsų kūnas rėkia, kad jėgos išseko.

Pieno rūgštis ir šaltis kovoja su jūsų varžybiniu instinktu. Kūnas šaukia, kad energija baigiasi, nors jūs žinote – kažkur giliai dar gali būti mažytė atsarga.

Mes, „Bussexperten“, tokioje situacijoje neturime ką patarti. Mes nesame dviratininkai ar treneriai – tai, ką galime padaryti, yra specialiai pritaikytas autobusas.

Dabar Norvegijos „Uno-X“ plėtros komandos dviratininkai paskutinėje atkarpoje gali džiaugtis specialiai jiems pritaikytu autobusu.

Specialiai pritaikytas autobusas


Bet įsivaizduokite, kad finišo zonoje jūsų laukia autobusas. Didelis geltonas autobusas su jūsų komandos logotipu. Karštas dušas paruoštas vos po kelių minučių nuo finišo. Sausi ir šilti drabužiai laukia. Maistas paruoštas. Turite savo patogią vietą, skirtą būtent jums. Jūsų vardas išgraviruotas ant kaklo pagalvėlės.

Kiekvienas centimetras išnaudotas taip, kad suteiktų maksimalų patogumą ir funkcionalumą. Yra specialiai sukonstruota spinta baltymų batonėliams laikyti. Turite neribotą prieigą prie šalto vandens ir karštos kavos.

Kai šiek tiek atsigaunate, vyksta komandos susirinkimas su grįžtamuoju ryšiu ir analize jaukioje poilsio zonoje autobuso gale – ekranuose rodomi vaizdai iš lenktynių. Po susirinkimo visi ilsisi žiūrėdami „Netflix“ serialą, prie kurio komanda jau priprato. Dviračių kostiumai sukasi skalbimo mašinoje po autobusu – kol pasiekiate viešbutį, jie jau būna švarūs ir sausi.

Naujas „komandos automobilis“ „Uno-X Development Team“ komandai

Didžiuojamės galėdami pristatyti naują „komandos automobilį“ Norvegijos „Uno-X Development Team“ komandai. Automobilis visiškai perstatytas viduje, gerai įrengtas ir pritaikytas komandos poreikiams. Čia galima nusiprausti po dušu, pasidaryti užkandį ir pailsėti po treniruotės ar lenktynių! Sveikiname jus ir linkime sėkmės lenktynėse! Įranga, be kita ko: Patogios „VIP“ kėdės 230V sistema su išoriniu pajungimu ir inverteriu Paprasta virtuvės zona su karštu/šaltu vandeniu Dušas Didelis šaldytuvas

2004 Volvo 9700H Estate. Pilnai įrengtas lenktynių autobusas

Pilnai įrengtas kemperis, su galimybe įvažiuoti automobiliu į bagažo skyrių. Gali būti naudojamas tiek automobilių lenktynėms, tiek šeimos kelionėms kemperiu. Didžiuojamės galėdami pristatyti dar vieną autobusą Norvegijos „drag“ lenktynių bendruomenei. Sveikiname! Įranga, be kita ko: Pagrindinis miegamasis su pakelta dvigule lova Patogios dviaukštės lovos Išklotas plytelėmis vonios kambarys su tualetu ir dušu. Grindų šildymo kabelis Pilnai įrengta virtuvė ir patogios poilsio zonos Pilna 230V ir vandentiekio sistema Šilumos siurblys/kondicionierius

2010 Volvo 9700. Prabangiausias Norvegijos „darbo barakas“?

Labai gražus ir išskirtinis autobusas, kuris bus naudojamas kaip darbininkų apgyvendinimas. Autobusas bus naudojamas ištisus metus šaltomis sąlygomis ir turi, be kita ko: Papildomą izoliaciją Dvigubą dalinę šilumos siurblio sistemą Integruotą dyzelinį generatorių Vandeniu šildomas grindis, suskirstytas į atskiras zonas visame autobuse 3 atskirus miegamuosius, kiekviename kambaryje po televizorių