Sunkvežimiai
Darbo barakas ant ratų „Veidekke“ įmonei
Pastatėme dar devynis sunkvežimius „Veidekke“ įmonei, kurie veikia kaip darbo barakai ant ratų.
Trys iš šių transporto priemonių – tai atnaujintos praėjusiais metais jiems sukurto koncepcinio sunkvežimio versijos. Be to, gaminame dar šešis šiek tiek mažesnius sunkvežimius – tarsi „mažesnius brolius“, skirtus mažesnėms asfaltavimo brigadoms.

Sunkvežimiai yra specialiai pritaikyti modeliai, sukurti ant „Volvo FH 13 460 Globetrotter I-shift Dual Clutch“ važiuoklės. Jie turi sertifikuotą praėjimą galinėje sienoje tarp kabinos ir įgulos patalpos. Kabina išliko originali, todėl gali būti pakreipiama, o sandarumas užtikrinamas dvigubais sandarikliais.
Šie sunkvežimiai veikia kaip darbo barakai ant ratų – juose įrengtos gyvenamosios ir valgymo patalpos, persirengimo kambariai su tualetais, aštuonios sėdimos vietos įgulai bei vieta vairuotojui.
Be to, šie sunkvežimiai yra pilnavertė darbo vieta komandai – juose įrengtas 4 kW 230V tylus dyzelinis generatorius, suspausto oro sistema, 230V elektros lizdas, 2500 litrų vandens bakas ir, žinoma, dirbtuvės sunkvežimio gale.

- Gyvenamoji/valgomoji zona su virtuve ir vieta septyniems žmonėms, plius dviem asmenims kabinoje.
- Sertifikuotas praėjimas galinėje sienoje tarp vairuotojo kabinos ir įgulos patalpos.
- Tualetas.
- Kriauklė drabužinėje.
- Drabužinė su spintomis nuo grindų iki lubų ir natūraliu apšvietimu per stogo liuką.
- Vėdinimas, šildymas ir vėsinimas naudojant lubose įrengtą oro kondicionavimo sistemą.
Trumpi faktai:
Ilgis: 11,6 metro
Svoris: 16,015 tonos
Žmonių skaičius: 8 + vairuotojas
Papildomas energijos šaltinis (viršutinė konstrukcija): 4 kW 230V tylus dyzelinis generatorius. 3,5 kW 230V inverterio veikimas. 230V išorinis pajungimas.
Talpyklos: vanduo – 2500 l, statybinis dyzelinas – 720 l, AdBlue – 120 l, atpalaidavimo skystis – 80 l.
Pildymo stotis įrengta atskirame išoriniame skyriuje po spinta, visi skysčiai atskiruose žarnų būgnuose, taip pat yra suspausto oro sistema ir 230V jungtis.
Viršutinė konstrukcija: spintos iš „sandwich“ modulių, suskirstytos į 3 pagrindines dalis – gyvenamoji/valgomoji zona, drabužinė su tualetu ir dirbtuvės/sandėliavimo patalpa.
Volvo FL280 komandos sunkvežimis – Veidekke
Faktai apie „Veidekke“ autobusą:
Važiuoklė: „Volvo FL 280 Crewcab“ su pilna pneumatine pakaba
Ilgis: 8,2 metro
Grynoji masė: 9,3 tonos
Naudingoji apkrova: 6,7 tonos
Žmonių skaičius: 6 (įskaitant vairuotoją)
Papildomas energijos šaltinis kėbule: 3 kW 230V tylus dyzelinis generatorius. 3 kW 230V inverterio veikimas. 230V išorinis pajungimas. Šaltinis parenkamas automatiškai – automobilis „mąsto pats“ ir automatiškai pasirenka tinkamiausią energijos šaltinį.
Talpyklos: vanduo – 1300 l, statybinis dyzelinas – 505 l, atpalaidavimo skystis – 110 l
Pildymo stotis: atskirame išoriniame skyriuje po spinta dešinėje automobilio pusėje. Visi skysčiai atskiruose žarnų būgnuose, su 230V jungtimi.
Viršutinė konstrukcija: spintos iš „sandwich“ modulių, suskirstytos į 2 pagrindines dalis – drabužinė su lentynomis, suolu ir kabykla bei šaldytuvu, ir dirbtuvių/sandėliavimo patalpa su darbastaliu, lentynomis bei kabykla ant tvirtinimo bėgių.
Kabina: modifikuota – įrengtos naujos sertifikuotos patogios sėdynės, valgomasis stalas su puodelių laikikliais, galimybė sėdėti lauke ir kt.
Įgulos automobilis suplanuotas ir įrengtas taip, kad atitiktų „Veidekke“ HSE (sveikatos, saugos ir aplinkos) reikalavimus. Didelis dėmesys skirtas įgulos komfortui visais planavimo etapais.
Išskyrus naujas patogias sėdynes ir stalus, vairuotojo kabina liko nepakitusi – tai vertina mūsų serviso darbuotojai, nes ją vis dar galima pakelti įprastu būdu, kai reikia prieiti prie variklio priežiūrai.
Dar vienas svarbus aspektas – visi praėjimai, durys ir pildymo stotys perkelti į dešinę automobilio pusę, toliau nuo eismo. Tai leidžia saugiai judėti aplink automobilį be susidūrimo rizikos.
Automobilis suplanuotas pagal „kolumbietiško kiaušinio“ arba, tiksliau, sraigės principą – nešioti namus ant nugaros. Jame telpa viskas, ko reikia kaip įgulos buitinėje bazėje.
Galinėje viršutinės konstrukcijos dalyje yra įranga/dirbtuvių patalpa su darbastaliu ir tvirtomis nerūdijančio plieno lentynomis. Patalpos vidus išklotas nerūdijančio plieno lakštais, kad būtų apsaugotas nuo pažeidimų.
Visose sienose įfrezuoti tvirtinimo bėgiai keliais aukščiais – tai palengvina skirtingus asfaltuotojų poreikius. Lubose ir ant atlenkiamo dangčio virš išorinio 2 tonų keltuvo sumontuotas integruotas apšvietimas. Prieigai prie krovinių skyriaus yra atskira šoninė durų anga su ištraukiamais laiptais ir turėklais – tokia pati sistema kaip ir priekinėje drabužinėje.

Volvo FM330 – BK-Plant